نسخه کامل ویندوز لایو رایتر بدون نیاز به اینترنت


هدیه تولد «وب 3» به وبلاگ نویسان عزیز « آخرین نسخه WINDOWS LIVE WRITER مستقل از اتصال اینترنتی» میباشد. فکر میکنم همه شما با مزایای فراوان این نرم افزار قدرتمند آشنا هستید. و البته همه مشکل بزرگ این نرم افزار را تجربه کرده اید. بله! مشکل نصب آنلاین، که البته غیر از این ایراد، نصب غالباَ ناتمام و ناموفق آنرا هم اضافه کنید. اکنون «وب 3» شما را از این مشکلات رهانیده است. «ویندوز لایو رایتر» را یکبار برای همیشه دانلود کنید.

WEB3 WLW
این برنامه با استفاده از فایلهای اصلی برنامه و فایل دیگری که از اینترنت گرفته شده، توسط «وب 3» تولید شده است و شما مجاز به آپلود یا ایجاد تغییرات در آن نیستید. نسخه های بعدی این برنامه نیز همینجا منتشر خواهد شد. زمان انتشار نسخه های بعدی این برنامه بعد از بروز رسانی نرم افزار توسط مایکروسافت خواهد بود. برای استفاده از مطالب وب 3 و همچنین اطلاع از آخرین اخبار ویندوز لایو رایتر مشترک خوراک وب 3 * شوید.

شماره سریال (پسورد): web3b.blogspot.com
دانلود – 4.4 مگابایت
سایت سازنده
لینک منبع

پس نوشت: مایکروسافت نسخه جدید نرم افزار قدرتمندِ WINDOWS LIVE WRITER را ارائه داد. در این نسخه، مایکروسافت، نرم افزار را بصورت کامل ارائه داده است و لازم نیست که هر بار برای نصب برنامه به اینترنت وصل شوید تا نصب آن کامل شود. نسخه ای که وب 3 تولید کرده بود همچنان کارایی خواهد داشت، از آن میتوانید بعنوان نسخه پرتابل استفاده کنید. نسخه ی technical preview این نرم افزار قدرتمند (:جدیدترین نسخه ی تولید شده) را میتوانید از اینجا دانلود کنید. مهمترین امکاناتی که به نسخه ی جدید این نرم افزار اضافه شده است؛ قابلیتِ لینک دهی خودکار، امکانِ تغییر دایرکشن متون و ابزارهای ویرایش تصویر میباشد. ضمنا برخی از امکاناتِ قبلی این نرم افزار نیز قدرتمندتر شده اند.
دانلود -4.6 مگابایت

تقدیم:
این مطلب را تقدیم میکنم به دکتر مزیدی (وب 2) که اخیرا با ویندوز لایو رایتر مشکل داشتند.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

22 دیدگاه »

  1. mhmazidi said

    سلام.مرسي از بابت لطف شما.خوشبختانه اون مشكل حل شد. ببخشيد كه اينجا كامنت مي‌گذارم چون كامنت گذاشتن تو بلاگسپات كار سخت و عذاب اوري هست.
    وبلاگ خوبتون در بلاگر را دنبال مي‌كنم.مدتهاست.

  2. […] حل بشمار میرود. 2- اگر از برنامه های وبلاگ نویسی همچون ویندوز لایو رایتر استفاده میکنید و مستقیما وبلاگتان را در وردپرس […]

  3. سلام
    کلا از ویندوز لایو رایتر استفاده نمیکنم. به نظر من امکانات ادیتور وردپرس نسبتا کافیست و ضمنا با توجه به اینکه در وردپرس دات ارگ امکان نصب و استفاده از پلاگینها موجود است، تا کنون ضرورتی آنچنانی برای استفاده از لایو رایتر احساس نکرده ام.
    موفق باشید و ممنون از زحمات خوبتان

    وب 3: تشکر از نظرتون، اما ویندوز لایو رایتر کاربرد و هدف دیگری دارد. یکبار آنرا امتحان کنید حتما شیفته ی آن خواهید شد.

  4. web3beta said

    دوستی با ایمیل zxo003@gmail.com کامنت گذاشته بودند و معترض بودند که چرا ننوشته ام که فایلهایی را که با استفاده از آنها برنامه را ساخته ام از کجا گرفته ام. اما همانگونه که در مطلب هم توضیح داده ام. برنامه را با استفاده از فایلهای اصلی ویندوز لایو رایتر و فایلی که از اینترنت یافتم ساخته بودم، اما دلیل اینکه منبع اصلی را ذکر نکردم این بود که در زمان انتشار مطلب ظاهرا تا همین الان هم سایت اصلی ایجاد کننده آن فایل، داون است و قابل دسترسی نیست. خود من آن فایل ها را از یک سایت چینی گرفتم و نه از سایت اصلی. واضح است که نه ذکر آن سایت چینی که خود منبع دست چندم و به زبانی غیر قابل فهم بود سودی داشت و نه ذکر منبع داون شده که اطلاعات آن در دسترس نبود. البته در متن نوشته ام که فایلهای کمکی را از اینترنت یافته ام.
    سایت مورد نظر که آدرس آن در splash برنامه هم میآید http://www.techlifeweb.com میباشد که تا همین لحظه برای من داون است.

  5. web3beta said

    سلام. هم ممنون و هم خوشحالم که می‌بینم یک نفر بالاخره دست به کار شد و این کادر نظرخواهی بلاگر رو چسبوند به بدنه‌ی یادداشت‌ها، تبریک.
    یک چیز دیگه. آیا مطالبی که در بلاگر منتشر می‌شه عین همون مطالبی‌ست که نسخه‌ی وردپرس منتشر می‌شه؟
    من هم همین مشکل رو داشتم و مرتبه‌ی اول از اینجادانلودش کردم.

    اینها را http://www.moniri.com در وبلاگم در بلاگر کامنت گذاشته بودند.

    وب 3: سلام
    با تشکر از نظر مفید و خوبتون
    ویندوزلایورایتر رو از آدرسی که معرفی کردید دانلود کردم، جالب بود. من ویندوزلایورایتر رو با استفاده از فایلی که سایت http://www.techlifeweb.com ایجاد کرده بود، ساخته بودم. کاربرد اصلی اون پرتیبل کردن ویندوزلایورایتر است.
    نظر شما از آن نوع نظراتی بود که به وبلاگنویس مطلب می آموزند. سعی میکنم در مطلبی که قصد دارم به زودی در مورد ویندوزلایورایتر پرتیبل بنویسم از شما تشکر ویژه بکنم.
    در مورد وبلاگ؛ابتدا قصد بروز کردن همزمان بلاگر و وردپرس را داشتم اما بدلایلی فعلا وبلاگ اصلی رو وردپرس قرار دادم، هر چند وبلاگ بلاگر هم فعال خواهد بود.
    در مورد اصلاح سیستم کامنت گذاری و چند نکته دیگر در مورد بلاگر مطالبی هست که اگر لطف کنید و من رو بعنوان عضوی از بلاگر فارسی بپذیرید، سعی میکنم، آن مطالب را در آینده نزدیک اضافه کنم.
    باز هم ممنون!

  6. […] اولین بار در محیط ویندوز لایو رایتر نوشتم. ممنون از وب3 به خاطر معرفی این […]

  7. توضیح بیشتری دربارهء وب3 وویندو ز لایو بدهید

    وب 3: در مورد خودِ ویندوز لایو رایتر توضیح میخواید که چی هست و کارش چیه یا در موردِ نحوه ی کار کردن با ویندوز لایو رایتر؟ تشکر از پرسش تون

  8. noonva said

    نگاه کن واسه دکتر مزیدی هم همین کامنت رو گذاشته بودم ، موقع نصب لایو رایتر و بعضی آنتی فیـ.لترها با خطای .net framework مواجه میشم ، الان دارم لایو رایتر نسخه وب 3 رو دانلود می کنم امیدوارم حل بشه. لطفا در مورد این خطا و علتش بگو ، من net framework3 رو نصب می کنم هم مشکل حل نمیشه

    وب 3: اون رو هم امتحان کن، و من رو در جریان نتیجه ی کار قرار بده، ضمنا نگفتی موقع نصب کدوم آنتی فیـ.لتر با خطا مواجه میشی، اگه مشکل براتون تکرار شد. متن کامل خطا همراه با خصوصیات دقیق نرم افزار رو بنویس. ممنون و تشکر

  9. […] ویندوز لایو رایتر: برای ارسال مطلب از ویندوز لایو رایتر به tools>option بروید، از سمتِ چپِ پنجره ی باز شده web proxy را […]

  10. […] سیستم عاملِ ماروسافتِ (چه نفهمی بودم من!) اما دیروز که وب3 پیشنهاد کرد امتحانش کنم و منم این نرم افزار کم حجم را […]

  11. سلام، من لایو رایتر را از وبلاگ شما دانلود کردم ولی ارور می دهد که باید ان ای تی فریم ورک را نصب کرده باشید و بنابراین نمی توانید این نرم افزار را نصب کنید. در این مورد هم اگر راهنمایی بفرمایید ممنون می شوم.

    وب 3: سلام، برخی از نرم افزارها برای نصب نیاز به Microsoft .NET Framework دارند، حجمِ Microsoft .NET Framework بالاست مخصوصا حجمِ نسخه های اخیر آن بسیار بالاست و اگر از اینترنت کم سرعت استفاده میکنید دانلود آن از اینترنت مشکل است، اما نسخه ی 2 آنرا با حجمِ 22 مگابایت میتوانید از اینجا دانلود کنید، برای بسیاری از نرم افزارها کارتان را راه خواهد انداخت، ضمنا میتوانید Microsoft .NET Framework را در سی دی بسیاری از نرم افزارها مانند اتوکد بیابید، یا آنرا از فروشگاه های نرم افزار تهیه کنید. اما چنانچه این هم برای تان مشکل است تا قبل از آن میتوانید از فایرفاکس و افزونه ی Scribe Fire استفاده کنید، البته پیشنهادم این است که هر چه زودتر ویندوز لایو رایتر را تجربه کنید، بویژه نسخه ی اخیرِ آن که در پس نوشت معرفی شده است.

  12. Reza said

    سلام وب3.راستش من ویندوز لایو رایتر رو نصب کردم ولی نمی تونم کانکت شم. منظور اینه که یعد از اینکه ازت می خواد که آدرس وبلاگت رو وارد کنی من هم وارد میکنم و یوزر و پسورد می خواد ارور می ده قبول نمی کنه.چی کار کنم؟

    وب 3: سلام
    مقاله ی «فیـ.لترینگِ سرچشمه ها ـ لاگین شدن و ارسال مطالب به وردپرس و بلاگر» را بخوانید و نکات مربوط به ویندوز لایو رایتر را توجه داشته باشید.
    برای پاسخ دقیق تر به سوالات زیر پاسخ دهید:
    1- شما قبلا هم از ویندوز لایورایتر استفاده کرده اید؟
    2- از کدام نسخه از ویندوز لایو رایتر استفاده میکنید؟ (نسخه ی جدید، نسخه ی پرتابل وب 3، ..)
    * اگر مشکل تان بر طرف نشد، اسکرین شاتِ ارور را برای من ایمیل کنید
    تشکر و ممنون

  13. Reza said

    راستش من برای اولین بار است که از لایو رایتر استفاده می کنم.دلیلش هم همون نصب آنلاین بود.
    نسخه ایی هم که دانلود کردم همون نسخه ای بود که در همین پست با لینک مایکروسافت گذاشتید.اسکرین شات فیلتر هم ایناهاش:

    وب 3: تشکر
    1- یوزرنیم و پسورد خود را چک کنید که حتما درست وارد کرده باشید، یوزرنیم و پسورد شما همانی است که هنگام لاگین شدن در وردپرس از آن استفاده میکنید
    2- ok را در پنجره ی خطا (که اسکرین شات آنرا آپلود کرده اید) بفشارید. در پنجره ی فعال (پنجره ی add Weblog Account) ، دکمه ی Back را بفشارید. سپس Next را بفشارید و ..، چند بار آزمایش کنید
    3- اگر درست نشد، از همان پنجره ی add Weblog Account روی Edit Proxy Setting کلیک کنید، تیکِ Specify cUstom proxy server settings را بررسی کنید، اگر تیکِ آن زده شده است، تیکِ آنرا بردارید و دوباره آزمایش کنید
    4- اگر تیکِ آن زده نشده است، مراحلِ قسمتِ ویندوز لایورایتر در مقاله ی «فیـ.لترینگِ سرچشمه ها، لاگین شدن در وردپرس و …» را انجام دهید.
    سعی کنید هنگامی که سرعت اینترنت تان خوب است آزمایش ها را انجام دهید، من رو در جریان نتیجه ی کار قرار بده. تشکر و ممنون

  14. reza said

    دستت درد نکنه درست شد

    وب 3: خواهش! ورود شما به دنیای وبلاگنویسی با ویندوز لایو رایتر مبارک! راستی، برخی از پلاگین های ویندوز لایو رایتر هم خیلی مفید و جالب هستند، دوست داشتی اونها رو هم تجربه کن. تشکر و ممنون

  15. smhasanizadeh said

    سلام. کلا باید به طور ویژه ازت تشکر کنم. نمی دونم چطور احساسم رو از اینکه با وردپرس کار می کنم بیان کنم ولی به معانی واقعی لذت بردن از وبلاگ نویسی رو به آدم هدیه می کنه و من این لذت رو مرهون مطالب تو هستم. خیلی خیلی ممنونم.

    وب 3: سلام، کلا لطف دارید. از خوشحالی شما خیلی خوشحال شدم. کامنت روحیه بخشی بود، ممنون

  16. mohammadkazar73 said

    من لایو رایتر رو از ماکروسافت دانلود کردم و تونستم آنلاین نصبش کنم ، حالا وقتی مشخصات خودم رو وارد کردم بعد از یک لود کوچولو پیام زیر ظاهر میشه :

    حالا باید چیکار کنم ؟ در ضمن من فکر کنم با آفیس 2007 هم بشه وبلاگ های وردپرس رو به روز کرد ؟

    وب 3: برای رفع مشکل مقاله ی «فیـ.لترینگِ سرچشمه ها ـ لاگین شدن و ارسال مطالب به وردپرس و بلاگر» را بخوانید.
    از طریق ورد 2007 نیز امکان پذیر هست، از ورد به office button>publish>blog رفته مشخصات وبلاگ را وارد کرده، از طریق ورد مطالب را نوشته، منتشر کنید.

  17. mohammadkazar73 said

    مقاله ای رو که گفته بودید خواندم ، ظاهرا باید از درون برنامه وارد آپشن بشم ، حالا مشکل اینجاست که من نمیتونم وارد برنامه بشم ! پیامی که در بالا ( نظر قبلی ) لینکش را گذاشته بودم ، مربوط میشه به زمانی که برنامه اصلی باز نشده است .

    وب 3: در مراحل نصب نیز میتوانید پروکسی را تنظیم کنید، اینجا رو ببینید. کافی است روی Edite Proxy Settings کلیک کنید.

  18. mohammadkazar73 said

    تنظیمات پروکسی رو هم انجام دادم ، ولی متاسفانه فایده ای نداشت ! موقعی که داره لود میکنه همون پیام قبلی میاد ( این جا رو ببینید 🙂 http://www.gigaimage.com/images/g9ofqq3amsmhlwmd7it.png امکان داره مشکل از سرعت اینترنت های Dial – up باشه ؟ از این که به سوالات من جواب میدید و پیگیر مسئله های کاربران هستید ، از شما ممنونم .

    وب 3:بله، دقیقا. باید وقتی که بالاترین سرعت رو دارید این کار رو انجام بدید، ضمنا چشم تون به پنجره ی آلترا سورف باشه که تمام مدت پیام succesfully connected to server رو نشون بده، اگر فقط برای لحظه ای کوتاه هم ارتباطش قطع بشه شما موفق نخواهید شد و دوباره باید تلاش کنید. از هر فیـ.لتر شکنی که استفاده میکنید باید دست کم تا اتمام کار ارتباطش رو حفظ کنه

  19. mohammadkazar73 said

    مشکل من با ویندوز لایو رایتر حل نشد ، باز هم همون پیام قبلی. اگه برنامه ی دیگری رو هم برای این کار میشناسید معرفی کنید ، ممنون میشم .

    وب 3:
    1- مشکل قابل حل هست، باید زمانی که سرعت نسبتا خوبی دارید انجامش بدید و گاهی لازم میشه چندبار back و دوباره next رو بزنید تا مشکل حل بشه. پیشنهاد میکنم پروکسی فری گیت رو هم آزمایش کنید.
    2- میتونید از افزونه ی قدرتمند اسکریب فایر بر روی فایرفاکس برای وبلاگنویسی استفاده کنید.

  20. محمد said

    ببخشيد با افزونه امتحان كردم ولي پيغام ميده سرور ورپرس وصل نميشه براي هردو برنامه همينطوريه
    ببخشيد من اين نسخه رو گرفتم ولي نميشه از ورد پرس بهش چيزي وارد كرد لطفا كمكم كنيد؟
    وب 3: این مقاله رو بخونید.

  21. با سلام وخسته نباشی میخواستم بپرسم ایا با دانلود لایو راتر شما مشکل نصب ان حل شده است چون تا حالا این برنامه را از سایتهای مختلف با این وضعیت کندی دای لاپ دانلود کرده ام ولی متا سفانه نصب نشده اند ممنون
    وب 3: سلام، اگه در مرحله ی نصب مشکل دارید، دانلود آن از لینکهای معرفی شده در مقاله * مشکل تان را حل میکند، اگر بعد از نصب در معرفی وبلاگ تان به ویندوز لایو رایتر مشکل دارید این مقاله کمک تان میکند.

  22. با سلام ایا غیر از لایو رایتر و افیس برنامه های دیگری جهت وب نویسی اف لین وجود دارند، متشکرم
    وب 3: سلام، برنامه های متعددی هست اما ویندوز لایو رایتر و افزونه ی اسکریب فایر برای فایرفاکس از بهترین های آنها میباشند.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه