انتشار خودکار ورودیهای سرویسهای وب 2 در وبلاگ بعنوان مطلب


سرویسهای نوین، وب را متحول کرده اند، بخش عمده ی محتویاتی که پیش از این در وبلاگها طرح میشد اکنون جای خود را به مطالب و فعالیتها در سرویسهایی چون فرندفید، تویتر، خوشمزه، گوگل ریدر اشتراکی و … داده است، وبلاگها پیوسته خلوت تر و غیر فعال تر میشوند. برخی از وبلاگنویسان بخشی از این سرویسها را در ستون وبلاگ هاشان قرار داده اند، اما این موارد در وبلاگ باقی نمیمانند، در خوراک وبلاگ نمایش نمی یابند، کامنت گذاردن برای آنها امکان پذیر نیست و چندان جدی گرفته نمیشوند.

اما میتوان مزایای سرویس های جدید را داشت و در همان حال وبلاگ را مثل گذشته و حتی زنده تر، پویاتر و پر بارتر از گذشته اداره و بروز رسانی کرد. با راهنمایی های این مقاله، موارد منتشره یا به اشتراک گذارده شده در هر سرویسی را میتوان روزانه بصورت خودکار در وبلاگ بعنوان مطلب منتشر کرد؛ فرندفید، تویتر، بالاترین، دنباله، خوشمزه، دیگ، استامبل، فرل، فیسبوک، گوگل ریدر، ماگنولیا، رددیت، میکس، مای اسپیس، پاونک، پلارک، تامبلر، فلیکر، زومر، پیکاسا، لست اف ام، یوتیوب، پولیور، دیسکوز، آی لایک، اسلاید شیر و هر سرویس دلخواه دیگر

آموزش ها  و ترفندهایی که در این مقاله می آید براي اولین بار توسط وب 3 طرح میشود و پیش از این در هیچ منبع انگلیسی یا فارسی طرح نشده است. خلاصه ی این مقاله را برای کاربران انگلیسی به زبان انگلیسی نیز منتشر میکنم.

.

انتشار خودکار ورودی های هر سرویس دلخواه در وبلاگ

در سه مرحله که به تفصیل خواهد آمد میتوانید عنوان و لینک موارد منتشره یا به اشتراک گذارده شده در هر سرویس دلخواه را بصورت خودکار در وبلاگ منتشر کنید؛ یک تویتر ایجاد کرده، سرویس مورد نظر را از طریق تویترفید یا ایزی تویت به تویتر وصل کرده، تویتر را از طریق لودتویتر به وبلاگ متصل کنید. اگر میخواهید فقط تویتهای تان را در وبلاگ منتشر کنید، کافی است تویتر تان را از طریق لودتویتر به وبلاگ وصل کنید.

web3loudtwitterpath

اگر تمایلی به انتشار سرویسها در وبلاگ اصلی خود ندارید میتوانید وبلاگ دیگری ایجاد کرده و سرویسهای تان را به آن متصل کنید. برای نمونه؛ گوگل ریدر اشتراکی فارسی وب 3 در web3l.wordpress.com و گوگل ریدر اشتراکی انگلیسی در web3l.blogspot.com منتشر میشود. فعالیتهای فرندفید وب 3 که شامل وردودی های حدود چهل سرویس مختلف میشود در web3ff.wordpress.com منتشر میشود .

web3loudtwittersample

.

1- یک حساب تویتر ایجاد کنید

web3twitterlogo

برای ایجاد حساب در تویتر به اینجا بروید. تویتری که ایجاد میکنید باید غیر از تویتری باشد که از آن تویت میکنید، مگر اینکه مایل باشید که تویتهای تان نیز در وبلاگ منتشر شوند.

.

2- خوراک سرویس مورد نظر را از طریق تویترفید یا ایزی تویت به تویتر وصل کنید

از لینک یا آیکن خوراک در صفحات وب و مرورگرها میتوان آدرس خوراک سرویس مورد نظر را یافت، آدرس اشتراکات سرویسهای مختلف و خوراک آنها اغلب الگوی یکسانی دارد. آدرس برخی حسابهای وب 3 و خوراک آنها: فرندفید *، تویتر *، خوشمزه *، گوگل ریدر اشتراکی *،  ماگلونیا *، لست اف ام *، فلیکر *، یوتیوب *، فیسبوک *، تامبلر *، بالاترین *

با یک حساب در توتیر فید یا ایزی تویت میتوان خوراک های متعدد را هر یک با تنظیمات ویژه به یک تویتر یا تویترهای متعدد متصل کرد. بعنوان مثال میتوان خوشمزه، گوگل ریدر اشتراکی، فرندفید، بالاترین و …  را به یک تویتر وصل کرد. با استفاده از امکان پیش تویت در تویترفید میتوان موارد را تفکیک کرد، بعنوان مثال در ابتدای ورودی های خوشمزه عبارت «خوشمزه:» و در ابتدای ورودی های گوگل ریدر اشتراکی «گودر:» ذکر شود تا مشخص شود هر کدام از موارد منتشر شده از چه سرویسی میباشند. اغلب سرویسها امکانات و بخشهای متعددی دارند، بعنوان مثال در فرندفید؛ سرویسهای مختلف، کامنتها، لایکها، رومها و … که هر کدام را که مایل باشید میتوانید در وبلاگ منتشر کنید.

.

مقایسه ی تویترفید و ایزی تویت:

ویژگی های تویترفید و ایزی تویت را برشمرده، امکانات شان را مقایسه میکنم، بسته به نیاز و هدف، از مورد مناسب استفاده کنید.

الف. تویترفید حداکثر هر نیم ساعت یک بار و ایزی تویت هر یک ساعت یک بار بروز رسانی میکند، تویترفید در هر بار بروز رسانی حداکثر 5 آیتم و ایزی تویت حداکثر یک آیتم را تویت میکند. بنابراین حداکثر آیتم های تویت شده توسط تویترفید برای هر ورودی خوراک 240 تویت و  برای ایزی تویت 24 تویت در شبانه روز میباشد.

ب. تویترفید موارد بیشتری را تویت میکند اما چنانچه در بازه ی زمانی مشخص تعداد آیتم ها از ظرفیت آن بیشتر باشد از انتشار تعداد اضافه صرف نظر میکند، ایزی تویت تعداد کمتری را تویت میکند اما چنانچه تعداد آیتم ها در بازه ی زمانی مشخص بیشتر از ظرفیت آن باشد آنها را بایگانی کرده، بر اساس ظرفیت و تنظیمات به تدریج منتشر میکند.

ج. تویترفید قادر به افزودن پیش تویت و فیلتر کردن تویتها و ایزی تویت قادر به مدیریت، بایگانی، زمانبندی تویتها و ارسال مستقیم تویت میباشد.

د. تویترفید با ورودی های فارسی سازگاری بیشتری دارد. بعنوان مثال ایزی تویت با ورودی های فارسی گوگل ریدر مشکل دارد، اما تویترفید بخوبی با آنها کار میکند.

ه. انتشار زمان تویتها برای ورودی تویتر و شاید فرندفید جالب خواهد بود، در صورتی که میخواهید زمان نمایش داده شده با زمان واقعی تطابق داشته باشد با توجه به محدودیت های ایزی تویت از تویترفید استفاده کنید.

.

الف. فرندفید:
به تازگی اتصال سرویسها به تویتر از طریق فرندفید نیز امکان پذیر شده است، برای اتصال سرویسهای دلخواه به تویتر از طریق فرندفید؛ وارد حساب تان در فرندفید شده، روی Account کلیک کنید یا مستقیما به اینجا بروید، از بخش Feed publishing تیک Post my FriendFeed entries on Twitter as را زده، سرویس یا سرویسهای دلخواه را انتخاب کرده save changes را بفشارید. (به زودی توضیحات بیشتری به این بخش خواهم افزود)

.

ب. تویترفید:

web3twitterfeedlogo

twitterfeed از OpenId برای ورود بهره میبرد، میتوانید از آدرس وبلاگ خود در وردپرس و بلاگر برای ورود استفاده کنید. پس از ورود به تویترفید go to my twitter feeds or creat a new on را زده، در صفحه ی باز شده Create new twitter feed را بزنید.

web3twitterfeed1

از کشویی Create new سرویس twitter را انتخاب کنید. در مقابل username و Password نام کاربری و رمز عبور تویتر را وارد کرده، در مقابل  RSS Feed URL آدرس خوراک مورد نظر را بنویسید، از Update frequency زمان بررسی خوراک مورد نظر برای بروز رسانی را تعیین کنید، ترجیحا کمترین زمان؛ every 30 mins را انتخاب کنید. از Post Up to بیشترین تعداد بروز رسانی در هر بار بررسی تعیین میشود. ترجیحا بیشترین تعداد ممکن؛ 5 آپ دیت را انتخاب کنید. از Include نوع محتویاتی که مایل هستید تویت شوند را انتخاب کنید، عنوان، متن، یا عنوان و متن را میتوان انتخاب کرد، بسته به سرویس و هدف تان یکی از آنها را انتخاب کنید، پیشنهاد وب 3 برای گوگل ریدر اشتراکی title only و برای فرندفید title &description است. تیک Include items link را بزنید تا چنانچه ورودی شامل لینک بود لینک آن نیز تویت شود. از Shorten link through یکی از سرویسهای کوتاه کننده ی آدرس را انتخاب کنید تا لینکهای موجود در ورودیها توسط آن سرویس کوتاه شوند. از Post new items based with on بسته به نوع خوراک مورد نظر GUID یا pubDate مناسب خواهد بود، در اغلب موارد GUID مناسب میباشد. از Prefix each tweet with عبارتی حد اکثر 20 کاراکتری که مایل هستید در ابتدای محتویات هر تویت باشد را وارد کنید. از Filter by keywords میتوانید کلیدواژه هایی را بنویسید که تنها محتویاتی که شامل آن کلیدواژه ها باشند تویت شوند. تیک Active را بزنید تا تویترفید برای این فید فعال باشد. با کلیک روی Create خوراک به تویتر متصل میشود.

web3twitterfeed2

.

ج. ایزی تویت:

web3easeytwitslogo

برای ایجاد حساب در easytweets به اینجا بروید، وارد حساب ایزی تویت شده، Add Twitter Account را بزنید. نام کاربری و رمز عبور تویتر مورد نظر را وارد کرده، Validate Twitter Account را بفشارید. آیکن نارنجی رنگ خوراک را زده، Add a Feed now را بفشارید.

web3easytwits2

آدرس خوراک سرویس مورد نظر را وارد کرده، Fetch RSS Feed Now را بزنید. در مقابل …How far apart schedule فاصله ی زمانی میان تویت شدن آیتم ها را به ساعت وارد کنید. ترجیحا کمترین زمان ممکن 1 ساعت را انتخاب کنید. برای انتشار خودکار تویتها تیک tweet Immediately را زده، Schedule Items and Queue Feed را بفشارید.

web3easytwits

.

3- تویتر را از طریق لودتویتر به وبلاگ وصل کنید

web3loudtwitterlogo

به loudtwitter.com رفته، آدرس وبلاگ را وارد کرده yes this is my blog را بزنید، login using openid now را زده، دسترسی لودتویتر به شناسه ی وبلاگ را برای همیشه یا همین یک بار تایید کرده، just continue here را بزنید.

هر یک از سرویسهای وبلاگنویسی از تکنولوژی و روش ویژه ای برای ارسال خودکار مطلب پشتیبانی میکنند.

  • برای وردپرس: آدرس xml-rpc وبلاگهای وردپرس بصورت http://yourdomain.wordpress.com/xmlrpc.php میباشد، اگر این آدرس نوشته نشده است، آنرا نوشته، نام کاربری و رمز عبور وبلاگ را وارد کرده، ok را بفشارید.
  • برای بلاگر: post-by-email را بزنید، آدرس ایمیل بروز رسانی وبلاگ را در مقابل Email نوشته، ok را بفشارید.
    اگر قبلا آدرس ایمیل به بلاگر را تعیین نکرده اید، وارد داشبورد بلاگر شده، به تنظیمات>ایمیل رفته، از مقابل «آدرس ایمیل به blogger» عبارت دلخواه را وارد کرده، تیک «انتشار فوری پیامها» را زده، «ذخیره تنظیمات» را بفشارید.
  • برای سرویسهای دیگر: توضیحات اینجا را بخوانید.

نام کاربری تویتر را در Twitter name وارد کرده ok را بفشارید.

web3loudtwitter0

از your name میتوانید نامی را تعیین کنید تا لودتویتر شما را با آن بشناسد، از post time زمانی را که مایل هستید آیتم ها در آن هنگام در وبلاگ منتشر شوند را تعیین کنید، از timezone موقعیت جغرافیایی را انتخاب کنید برای ایران Asia/tehran را برگزینید. از style of post تعیین کنید که موارد به صورت لیست یا پاراگراف منتشر شوند. میتوانید ریپلای ها، زمان ارسال و لینک تویتها را نیز منتشر کنید، با زدن تیک Hide هر کدام از موارد را که نمیخواهید حذف کنید. نمایش زمان ارسال برای آیتمهای فرندفید و تویتر جالب خواهد بود. لینک تویتها جز برای تویتها زیبا و مفید نیست. در فیلد text to add at the beginning of the post و text to add at the end of the post میتوانید عبارت یا جملات دلخواه را بنویسید تا در ابتدا و انتهای مطلب منتشر شود، میتوانید از کدهای HTML نیز استفاده کنید. پیش نمایش تغییرات در بخش preview قابل مشاهده است. پس از انجام تنظیمات مورد نظر ok را فشرده، skip this step را بزنید. لودتویتر از OpenID برای ورود بهره میبرد، میتوانید با آدرس وبلاگ خود در وردپرس و بلاگر وارد حساب خود در لودتویتر شوید، همچنین میتوانید ایمیل و رمز عبوری تعیین کنید تا از طریق آنها نیز بتوانید وارد حساب خود در لودتویتر شوید.

به صفحه ی اصلی رفته، تنظیمات بخشهای مختلف را بررسی کنید.

web3loudtwitter2

کشویی بخش SHPMENT PREERENCE برای وردپرس باید روی xmlrpc و برای بلاگر روی email باشد، اگر اینگونه نبود از کشویی آنرا تنظیم کرده و Set را بفشارید.

.

انتشار خودکار بوکمارکهای خوشمزه در وبلاگ

میتوانید بوکمارکهای خوشمزه ی خود را همراه با توضیحاتی که به آنها می افزایید بصورت خودکار در وبلاگ منتشر کنید، این سرویس از وردپرس، تایپد و مویبل تایپ پشتیبانی میکند، در وبلاگهای بلاگر نمیتوان از این امکان بهره برد.

web3deliciouslogo

برای ایجاد حساب در خوشمزه به اینجا بروید. در فایرفاکس از طریق این افزونه * و در اینترنت اکسپلورر از طریق این افزونه موارد دلخواه را بوکمارک کنید. وارد حساب خوشمزه ی خود شده، به Settings رفته Blog Posting را فشرده، Add a new blog posting job را بزنید، همچنین میتوانید مستقیما به اینجا بروید.

web3delicious

job_name: نام دلخواه مثلا «لینکهای روزانه» را برای این کار وارد کنید.

out_username: نام کاربری وبلاگ را بنویسید.

out_password: رمز عبور وبلاگ را بنویسید.

out_url: آدرس XML-RPC وبلاگ را بنویسید. آدرس xml-rpc وبلاگهای وردپرس بصورت http://yourdomain.wordpress.com/xmlrpc.php میباشد.

out_blog_id: شماره شناسه های وبلاگ را بنویسید، برای وبلاگهایی که یک شناسه (:کاربر) دارند عدد 1 را وارد کنید.

out_cat_id: میتوانید (:اختیاری) شماره ی دسته های دلخواه را بنویسید تا مطالب در آن دسته ها منتشر شوند.

out_hour: زمانی را که مایل هستید مطالب در آن ساعت منتشر شوند را وارد کنید. ساعت را بصورت عددی بین 0 تا 23 بر مبنای زمان گرینویچ وارد کنید. ساعت ایران در نیمه ی اول سال 3:30 و در نیمه ی دوم سال 4:30 از ساعت گرینویچ جلوتر است، بنابراین 3:30 یا 4:30 را از ساعت مورد نظر کسر کنید.

پس از وارد کردن پارامترها submit job را بفشارید.

.

مقایسه ی انتشار خودکار از طریق لودتویتر و خوشمزه

الف. در لودتویتر ورودی ها و به اشتراک گذارده های هر سرویسی را میتوان بصورت خودکار منتشر کرد، اما در خوشمزه تنها انتشار بوکمارکهای خوشمزه امکان پذیر است.

ب. در خوشمزه به راحتی میتوان توضیحاتی تا حداکثر 1000 کاراکتر به هر بوکمارک افزود، در لودتویتر افزودن توضیح از طریق تویت جداگانه یا ریپلای امکان پذیر است که محدود به 140 کاراکتر در هر بار تویت میباشد.

ج. در لودتویتر افزودن پیش مطلب، پس مطلب و تعیین عنوان دلخواه برای مطالب منتشره امکان پذیر است، در خوشمزه تنها تعیین دسته امکان پذیر است.

.

چند نکته ی مهم:

  • همه ی نکات و مراحل بارها توسط وب 3 در چندین وبلاگ وردپرس و بلاگر انجام و آزمایش شده اند، اگر مراحل و نکات را آنگونه که در مقاله آمده انجام دهید به راحتی، به سرعت و بدون مشکل به نتیجه خواهید رسید.
  • بهتر است اولین انتشار خودکار را با فاصله ی کمی از زمان تنظیم قرار دهید و بر انتشار آن نظارت کنید، البته صبور باشید.
  • چنانچه قصد دارید سرویسهای مورد نظر را به یک وبلاگ جدید بلاگر که تا کنون فعالیتی در آن نداشته اید وصل کنید، بعد از ایجاد وبلاگ دست کم یک مطلب نوشته و ارسال کنید یا قالب آنرا ویرایش کنید، بعد سرویس مورد نظر را به وبلاگ وصل کنید، در غیر این صورت ممکن است بلاگر آن وبلاگ را بعنوان اسپم شناسایی کند. چنانچه بلاگر وبلاگ شما را بعنوان اسپم شناسایی کرد نگران نباشید درخواست قفل گشایی کنید، بعد از دو روز وبلاگ شما به حالت قبل باز خواهد گشت.
  • در وردپرس میتوانید یک دسته ی ویژه مثلا «لینکهای روزانه» ایجاد و آنرا دسته ی پیشفرض تعیین کنید تا مطالبی که بصورت خودکار در وبلاگ منتشر میشوند در آن دسته قرار گیرند.

منبع: وب 3

.

پس نوشت: به تازگی اتصال سرویسها به تویتر از طریق فرندفید نیز امکان پذیر شده است که بسیار ساده و در دسترس است، این امکان را در بخش 2-الف همین مقاله به اختصار معرفی کردم، بزودی توضیحات بیشتری به آن بخش می افزایم.

.
مطالب مرتبط:

همه چیز در مورد تویترهای داغ و تاپ – از ساخت تا کاربرد
پیگیری لحظه به لحظه همه موضوعات مورد علاقه – 40 تویتر داغ و برتر

.

تقدیم:

این مقاله را به بخاطر این مطلب به بامدادی عزیز و بخاطر این مطلب به بلاگنوشت (:صادق) عزیز تقدیم میکنم.

.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

28 دیدگاه »

  1. bamdadi said

    عجب نوشته‌ی مفصل و هیجان‌انگیزی 🙂 طول می‌کشه تا همه‌اش رو بتونم هضم کنم.
    ممنون به خاطر این هدیه‌ی ارزشمند. دستت درد نکنه.

    وب 3: لطف دارید، قابل شما رو نداره

  2. عالی بود، موفق باشی

    وب 3: سلامت باشید

  3. زحمت کشیدی… عالی بود…
    خسته نباشی 😉

    وب 3:
    ممنون

  4. بابک said

    مثل همیشه با حوصله و بسیار عالی نوشتی. دستت درد نکنه.

    وب 3: باز هم مثل همیشه لطف دارید

  5. Cam-Biz said

    بازهم شاهكار ديگر از تو و باز هم سپاس و صد سپاس.

    وب 3: لطف دارید، کاشکی آدرس وبلاگتون رو مینوشتید مهمونتون میشدم

  6. علی said

    واقعاً عالی و جامع بود. مطلب جامعی بود که بدست آوردنش با ده ها ساعت وب گردی و ور رفتن با این سایت ها امکان پذیر بود؛ ممنون وب 3 عزیز

    وب 3: لطف داری علی جان

  7. هومن said

    واقعا» عالی بود. کلی لذت بردم …

    وب 3: لطف دارید

  8. سلام
    مطلب جالبی بود ولی به نظرم اصولا وبلاگ نباید خودکار منتشر بشه. به نظر من بهتر بود جریان عکس میشد و از وبلاگ به دیگر ابزارهای ارسال میشد. ماهیت وبلاگ صرفا انتشار یک چیز نیست. مثلا تویتر یک مینی بلاگ است که نمیتواند جای وبلاگ را بگیرد. حالا ما بیاییم از توییتر بلاگمان را به روز کنیم اتفاق جالبی رخ نداده است. حسن این نوشته شما نمایش قدرت اتصال ابزارها به یکدیگر است. ولی باز هم با اتوماتیک به روز شدن وبلاگ از مطالب متعدد دیگر مخالفم. کسی مجبور نیست وبلاگش به روز باشد که حالا بخواهد دست به دامن ابزارهای مطلب نویس! بگردد. اما این عرائض من چیزی از اهمیت یادداشت شما کم نمیکند.

    وب 3: سلام، منظور این مقاله این نبوده که از این پس وبلاگها از تویتر یا … بروز شوند، و بر عکس آن یعنی انتشار عناوین مطالب وبلاگ در فرندفید مساله ای است که در جریان است و انتشار عناوین مطالب در تویتر نیز از طریق تویترفید، ایزی تویتر و اخیرا فرندفید به سادگی میسر است. منتها بسیاری از فعالیتهای وبلاگنویسان و بخش زیادی از محتویات ارزشمندی که تولید و منتشر میکرده اند اکنون در سرویسهای مختلف مانند خوشمزه، گوگل ریدر اشتراکی، فرندفید و … منتشر میشود، از نمونه های موفق انتشار ورودی های سرویسهای دیگر در وبلاگ، بامدادی عزیز است که فعالیتهای خوشمزه ی خود را بصورت خودکار در وبلاگ منتشر میکند و این مطالب بامدادی گاه برای من از برخی مطالب ایشان مفیدتر و جالب تر بوده است. لطفا این مطلب از بامدادی عزیز و این مطلب از صادق عزیز را مطالعه کنید.
    تشکر از لطف و توجه شما

  9. بهروز said

    ممنون واسه وقتی که گذاشتید
    موفق و پیروز باشید

    وب 3: خواهش

  10. سلام. خیلی جالب بود حتما روی وبلاگم تستش می کنم.
    مرسی

    وب 3: سلام، خواهش، موفق باشید

  11. mojtaba said

    عالی بود

    وب 3: ممنون

  12. delzadeh said

    انصافا مطالبتان بکر و تازه است. ممنون

    وب 3: ممنون

  13. شیدا said

    راحت تر از این حرفها می‌شود این کار را کرد. به این یک نگاه بنداز هم تیتر می‌آید هم خودش. فکر نکنم ادعایی که کردی تو هیچ منبع دیگری نیامده درست باشد؛ حتما یک جایی تو انگلیسی یک چیزی باید نوشته باشند در این باره

    وب 3: شیدا جان، تشکر. روشی که در اینجا به کار برده اید از طریق خوشمزه، تامبلر، ایمیل، خوراک، اسکریپت، rss2blog و php و پلاگین های وردپرس دات اورگ امکان پذیر است؛ در همه ی این روشها «هم تیتر می‌آید هم خودش»، روش خوشمزه را در بخش پایانی همین مقاله ذیل عنوان «انتشار خودکار بوکمارکهای خوشمزه در وبلاگ» توضیح داده ام. اما آنچه که در بخش اصلی مقاله طرح شده؛ انتشار خودکار از هر سرویس دلخواه هست؛ که شامل هزاران سرویس میشود، ویژگی دیگر آن پشتیبانی گسترده اش از سرویسهای مختلف وبلاگنویسی (:وردپرس دات کام و اروگ، بلاگر، ام تی و …) است. و مساله ي بعد رايگان بودن اين روش و استفاده از ابزارها و سرويسهاي رايگان وب است.
    اما آن جمله در واقع ادعا نبود و بیشتر به خاطر این بود، در مورد صحت آن جمله (:ادعا) هم تا جایی که من جستجو کردم در هیچ منبعی آنرا نیافتم. نقض آن هم بسیار آسان است، کافی است جستجوی مختصری انجام دهید، منبعی را یافته و لینک آنرا زیر همین مطلب کامنت بگذارید. تشکر

  14. کُرد said

    کمی روشتان عجیب نیست؟ خروجی همه سرویسهای فوق از یک استاندارد تبعیت میکنند چرا به وبلاگتان یک خبر خوان نمی افزایید و بس؟

    وب 3: لطفا پاسخی که به شیدای عزیز دادم را مطالعه کنید، مقاله طریقه ی ساخت خبرنامه را با استفاده از سرویسهای وب و برای سرویسهای رایگان وبلاگنویسی توضیح میدهد، فرض این است که ما از سرویسهای مجانی وب مانند وردپرس دات کام و بلاگر استفاده میکنیم، یا از وردپرس دات اورگ بدون اینکه از پلاگین های ساخت خبرخوان استفاده کنیم.

  15. MeŤi said

    با سلام . من بارها برای ارسال لینک های خوشمزه به وبلاگم (وردپرس دات کام) تلاش کرده ام . اما با اینکه تمام تنظیمات ( به نظر خودم ) درست بوده ولی این لینک ها ارسال نمیشه . نمی دونم مشکل از کجاست .

    وب 3: سلام،
    1- از روش خوشمزه استفاده میکنید یا لودتویتر؟ توضیحات زیر بر مبنای روش خوشمزه است
    2- آخر آدرس وبلاگتون xmlrpc.php رو وارد میکنید؟
    3- ساعت رو باید 3 ساعت و نیم عقب تر از ساعت مورد نظر بگذارید (:بر مبنای ساعت گرینویچ) مثلا اگر میخواهید ساعت 11:30 شب (23:30) لینکها منتشر شوند، ساعت رو روی 20 تنظیم کنید.
    4- در همان روز پیوندی را در خوشمزه بوکمارک کرده اید؟
    5- نام کاربری و رمز عبور وبلاگ خود را درست وارد کرده اید؟
    اگر به نظر خودتان همه ی نکات بالا را رعایت میکنید، کار ایجاد شده را حذف کرده یک کار دیگر ایجاد کرده و بعد از تنظیم خوشمزه، یک اسکرین شات از آن بگیرید و لینک آنرا کامنت بگذارید تا بررسی کنم. لطفا من رو در جریان نتیجه ی کار قرار دهید. تشکر

  16. 20tak said

    داداش من گیج شدم.وبلاگم روی وردپرس دات کام هست. میشه مراحلی رو که من باید انجام بدم مختصر بهم بگی؟
    وب 3: مشکل تون رو مختصرا بفرمایید تا توضیح بدم

  17. علی said

    سـ ـلـ ـا م

    یک وب سایت خوب همیشه از سایت های معمولی یه سر و گردن بالا تره و اونم
    به خاطر کاربرهای ثابت اش هست ….

    … و ما کاربرها با حضورمون در این جا امید واریم قوت قلبی اشیم برای شما.

    یک سوال:
    وقتی که فیدمون رو از طریق
    twitterfeed.
    می خواهم به
    http://ping.fm
    وصل کنم از من یک کد می خواهد .
    هم کد را که از پینگ گرفته ام وارد می کنم هم وبلاگ بلاگر را به آن وصل
    کرده ام ولی در
    twitterfeed.
    باز پیام زیر را می دهد.
    1 error prohibited this service from being saved

    There were problems with the following fields:

    * Ping.fm method to post should be one of microblog, status, or blog.

    مشکل از کجاست.
    آیا راه دیگری برای آپدیت اتوماتیک وجود دارد ؟ مثلا به صورت سیاره وردپرس؟

    با تشکر کوچیک شما علی

    • web3beta said

      سلام
      بعد از وارد کردنِ Ping.fm Application Key باید Get Available Methods رو کلیک کنید و از پنجره‌‌ی ظاهر شده blog را انتخاب كنيد. احتمالا شما با خطای Ping.fm error مواجه میشوید که باید به دلیلِ زیر باشد.

      To start, enter your Ping.fm Application Key above, and click on «Get Available Methods» Please note that Ping.fm have temporarily suspended the use of twitterfeed with their service. Until they re-instate this functionality, we are unfortunately unable to post to Ping.fm.

      در هر صورت گویا لاود تویتر برگشته، سرویسهای مشابه دیگری همچون http://twittinesis.com و http://www.socialoomph.com نیز هستند.
      اگر وبلاگی که میخواید بصورت خودکار بروز بشه از بلاگر قدرت میگیره، راه بهتری نمیشناسم، اما در وردپرس.ارگ، تامبلر و برخی سرویسهای وبلاگنویسی دیگر، راههای ساده‌تر و بهتری برای برای بروز رسانی خودکار هست.

  18. علی said

    ممنون از راهنمایی .
    وبلاگ مورد استفاده منم وردپرس شخصی هست .
    آیا افزونه خاصی وجود دارد که به صورت طبقه بندی شده دسته ها مطلب انتشار کنه؟
    سیاره وردپرس همچین چیزی هست ولی موضوع بندی نداره …

    • web3beta said

      خواهش، سیاره‌ی وردپرس فارسی با FeedWordPress راه اندازی شده بود، افزونه‌ی WP-o-Matic امکانات بیشتری میدهد از جمله امکان انتشار در دسته‌ی خاص. البته برای امکانات مدیریتی بیشتر بهتر است یکی دو افزونه‌ی دیگر را نیز به آن بیفزایید … برای توضیحات بیشتر، گوگل کنید!

  19. علی said

    خیلی ممنون 🙂
    واسه بلاگهای وطنی که راهی نیست نه ؟

    • web3beta said

      خواهش! تا جایی که اطلاع دارم برای سرویسهای وطنی راهی برای انتشار خودکار نیست.

  20. علی said

    این سایت کار نمیکنه

    http://www.loudtwitter.com

    • web3beta said

      کامنتهای اخیر را بخوانید!
      ضمنا میتوانید اینگونه عمل کنید: سرویس دلخواه 1 > http://ping.fm سرویس دلخواه 2

  21. شهاب said

    سلام حال اگر بخواهیم برعکس عمل کنیم یعنی مطالبمانبه طور خودکار در این سایته منتشر شود چه راهکاری وجوددارد متشکرم

    • web3beta said

      سلام، اون خیلی ساده است. اغلب سرویسهای اجتماعی چنین امکانی رو به صورت پیشفرض دارند، اگر سرویس خاصی مد نظرتان هست بفرمایید تا بررسی شود.

  22. afshin said

    باسلام چگونه می توان برروی نظرات درج شده در فرندفید ودیگ مدیریت کرد یعنی افراد نظر بدهند اما با تایید کاربر منتشر شود متشکرم

    • web3beta said

      سلام، تا جایی که اطلاع دارم این سرویسها چنین امکانی ندارند.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه