دستور پخت خوراک امتیازات و کلیکهای بالاترین و دنباله


کاربران وب علاقه دارند امتیازات و کلیکهای لینکهایی را که به سایتهای اشتراکی همچون؛ بالاترین ،دنباله ،دیگ و … ارسال میکنند دنبال کنند و در جریان آخرین وضعیت لینکهای ارسال شده خود در اینگونه سایتها قرار بگیرند. میخواهند بدانند که آیا لینکهای ارسال شده آنها امتیازات لازم را کسب کرده است یا نه. راه مرسوم، مراجعه لحظه به لحظه و مکرّر به صفحات اینگونه سایتها است.
اما اینگونه شیوه ها وب یکی هستند، الان که وب 3* هم در راه است، دیگر دوران اینگونه شیوه ها به سر آمده است. خوب! برای آزادی از این زندان وب یکی چه کنیم؟ لابد پشنهاد میکنید که از خوراک استفاده شود. اگر نمیدانید خوراک چیست قبل از خواندن ادامه مطلب این را بخوانید.
اما اگر از خوراکِ اینگونه سایتها استفاده کرده باشید میدانید که بیشترین فایده خوراک این سایتها ارائه لینکهای ارسال شده شما در قالب خوراک است. متاسفانه، خوراکشان استاتیک است و تغییرات را به شما ارائه نمیدهد. این در واقع به ویژگی استانداردهای فعلی خوراک برمیگردد که عنوانهای تازه را یکبار برای شما ارسال میکند و تغییرات بعدی تحت تیتر و عنوان ثابت را در نظر نمیگیرد.

راه حل چیست؟
اینجاست که سایت page2rss.com به کار میآید. کار اصلی این سایت تبدیل تغییرات صفحات وب به خوراک است.
می توانید با استفاده از سایت Page2RSS از صفحه مورد نظر خوراک درست کنید تا از هر گونه تغییر یا اضافه شدن پی نوشت در آن آگاه شوید. شیوه کار را برای سایتهای بالاترین و دنباله توضیح میدهم، این کار را برای بقیه سایتها میتوانید بر همین اساس انجام دهید.

پخت خوراک امتیازات و کلیکهای بالاترین:
صفحه لینکهای ارسال شده وب 3 در بالاترین
https://balatarin.com/profile/browse/web3beta
است، برای شما به جای web3beta شناسه شما خواهد بود.

1

به page2rss.com بروید و در مقابل :Page URL نشانی صفحه لینکهای ارسال شده بالاترین تان را وارد کنید و to RSS را بزنید.
2
با استفاده از امکاناتی که سمت راست این صفحه از page2rss.com برای شما مهیا شده میتوانید خوراک ایجاد شده را مستقیماً به گوگل ریدر، بلاگ لاینز و … بیفزایید، یا rss یا atom ایجاد شده را یادداشت و در خوراک خوان دلخواه خود وارد کنید.

http://page2rss.com/rss/99a040fa232314c10aadbf088a30fcf1
rss پیگیری لینکهای ارسالی وب 3 در بالاترین است.

4
عدد سمت راست در عکس بالا امتیاز لینک ارسالی شما و عددی که با کمی فاصله در سمت چپ آن قرار دارد تعداد کلیکهای کاربران روی لینک ارسالی شما میباشد. بطور کلی در خوراک خوان های مختلف عدد بزرگ معمولا شماره کلیکهای کاربران و عدد کوچکتر تعداد امتیازات لینک ارسالی شما را نشان میدهد.

پخت خوراک امتیازات و کلیکهای دنباله:
صفحه لینکهای ارسال شده وب 3 در دنباله
https://donbaleh.com/users/web3beta/links
است، برای شما به جای web3beta شناسه شما خواهد بود.
6
به page2rss.com بروید و در مقابل :Page URL نشانی صفحات دنباله تان را وارد کنید و to RSS را بزنید.
با استفاده از امکاناتی که در سمت راست این صفحه از page2rss.com مهیا شده میتوانید خوراک ایجاد شده را مستقیماً به گوگل ریدر، بلاگ لاینز و … بیفزایید، یا rss و atom ایجاد شده را یادداشت و در خوراک خوان دلخواه خود وارد کنید.
http://page2rss.com/rss/908df23d7c5de6e756428bcea949eb42
rss پیگیری لینکهای ارسالی وب 3 در دنباله است.
اما خوراک ایجاد شده از صفحه لینکهای ارسال شده در دنباله چندان جالب نیست، زیرا دنباله اطلاعات متغیر دیگری را نیز در این صفحه نمایش میدهد که طبیعتا تغییرات آنها نیز در خوراک ایجاد شده میآید. راه حل فعلی تا قبل از حل مشکل توسط مدیران دنباله، استفاده از صفحه لینک برای ایجاد خوراک است، در این صفحه ی دنباله فقط اطلاعات لینک ارسالی به صورت متغیر میباشد.

دنبال کردن دیگر کاربران در بالاترین و دنباله:
اگر مایل به پی گیری تغییرات حسابهای دیگر کاربران بالاترین، دنباله یا … هستید و آن کاربر چنین خوراکی تولید و ارائه نکرده، خود شما میتوانید به همین شیوه برای حساب آن کاربر نیز خوراک درست کنید. پیشنهاد من این است که مدیران بالاترین و دنباله چنین خوراکی را به صورت خودکار برای همه کاربران بپزند.

سایتهای دیگر:
برای سایتهای دیگر نیز شیوه همین است، برای استفاده از امکانات این سایت میتوانید از کد جاوایی که در صفحه نخست سایت page2rss.com معرفی شده استفاده کنید. آنرا بوکمارک کنید. وارد سایت مورد نظرتان شوید و روی بوکمارک کلیک کنید. با استفاده از این سایت کارهای فوق العاده ای میتوان انجام داد. در آینده در مورد برخی از آنها خواهم نوشت.

نکات:
1- پس از فشردن to RSS وارد صفحه ای با نشانی
http://page2rss.com/page?url=www.yoursite.com
میشوید، این صفحه ای است که page2rss.com به سایت شما اختصاص میدهد. برای پیگیری تغییرات وب 3 میتوانید به
http://page2rss.com/page?url=web3b.blogspot.com
بروید. یا از این rss استفاده کنید.
2- اولین پیام خوراک ایجاد شده از هر صفحه ممکن است حاوی متنی باشد که به شما اطلاع میدهد از لحظه ساخت خوراک، صفحه مورد نظر تغییری نداشته است.
3- میتوانید برای هر لینک که به بالاترین، دنباله یا … ارسال میکنید، خوراک مخصوص بپزید.
4- برای مدیریت بیشتر بر خوراک های تولید شده، میتوانید آنها را در خوراک پز بپزید و سپس در گوگل ریدر میل کنید.

5- چنانچه در مراحل بالا دچار احترامات مسئولین مخابرات (همان مشترک گرامی!) شدید، کافی است با رفتن به اینجا و اشتراک در خوراک وب 3* چگونگی حل مشکل را بیاموزید. در این خوراک یکی از وبلاگهای سرّی وب 3 طرق مختلف حل این مشکل را توضیح داده است. اگر نمیدانید وبلاگ سرّی چیست اینجا را بخوانید.

بدلیل علاقه کمانگیر به آمار این مطلب را به ایشان تقدیم میکنم.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

3 دیدگاه »

  1. ممنونم عزیز. مطلب بسیار جالبی بود.

  2. […] تغییرات داده شده در یک صفحه‌ وب را تبدیل به خوراک کنیدعکس روز: چایِ سبز، محیط ِسبزاستایل فارسی برای […]

  3. احمد said

    سلام. دوست عزیز من اصلا علاقه‌ای به این جنگولک بازی‌ها ندارم، اما با خوندن مطلب خوراک چیست و همین مطلب، به حدی خوب و روان توضیح داده بودید که راغب شدم استفاده کنم. اما یه مشکل دارم: بعد از اینکه صفحه‌ای مانند تازه های بالاترین که سریعا آپدیت میشه رو به وسیله‌ی پیج تو اراس‌اس تبدیل به خوراک و در گوگل‌ریدر اضافه کردم هیچ تغییراتی رو نشون نمیده و با هر بار رفرش باز میگه این صفحه هیچ آپدیتی نداشته. مشکل کجاست؟

    وب 3: سلام، خود من مدتهاست حتی از بالاترین استفاده نمیکنم، نه آنرا دنبال میکنم و نه ارسال میکنم. غرض از اینگونه مطالب این است که سرویسهای و ترفندهای مختلف در قالب مثال آموزش داده شوند.
    توجه داشته باشید که page2rss در حسابهای مجانی هر شش ساعت یکبار بروز رسانی میشود. برای دنبال کردن صفحات بالاترین از خوراک بالاترین استفاده کنید، این شیوه برای دنبال کردن بالاترین مناسب نیست.
    مقالات زیر هم شاید برای تان جالب باشند
    پیگیری لحظه به لحظه همه موضوعات مورد علاقه – 40 تویتر داغ و برتر
    همه چیز در مورد تویترهای داغ و تاپ – از ساخت تا کاربرد

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه